مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله

سلام دوستان

برای اولین بار در دنیا و در تاریخ ریاضیات، زنی توانست معتبرترین نشان ریاضیات را که نشان فیلدز نام دارد، از آن خود کند و آن زن، مریم میرزاخانی، یک ریاضیدان ایرانی است. این نشان هر چهار سال یکبار در مراسمی به چهار ریاضیدان کمتر از چهل سال اعطا می شود.

البته لازم به ذکر است خانم میرزاخانی از نظر علمی الگوی ما میتونن باشن و هیچ گاه نباید بدون اطلاع از همه ی ابعاد شخصیتی یک دانشمند یا ورزشکار یا... اون شخص رو الگوی کل زندگی مون قرار بدیم.

خلاصه فعلن باعث خفت بنده س که فقط یه مدال نقره تو یه مسابقه ی در پیت دارم!!! ولی باور کنید یه افتخار علمی بزرگه. ما به جز دوره ی تمدن اسلامی، میشه گفت در علوم دانشگاهی حاضر، هیچ دانشمندی به جز ایشون نداشتیم و نداریم.

یاعلی

  • محمدعلی نعمت اللهی


بسم الله...

سلام به همه ی دوستان. روی مسأله ی جالب زیر فکر کنید و پاسخ هاتون رو بفرستید:

 

فرض کنید یک ریسمان- یا هر شیء قابل انعطاف دیگری- به طول یک متر داریم. می خواهیم با این ریسمان شکلی در صفحه با بیشترین مساحت درست کنیم. اون چه شکلی خواهد بود و چرا؟

من انتظار ندارم که اثبات رو کاملاً دقیق بتونید بنویسید ولی ایده های اثبات و شهود اثبات رو می تونید بیان کنید. یاعلی

  • محمدعلی نعمت اللهی

هنگامی که روز اول شوال فرا می‌رسد،مؤمنان را شادی مضاعفی در بر می‌گیرد، چرا که در این روز پاداش‌های الهیسرازیر می‌شود، برای این روز فرخنده، اعمالی چون غسل، پرداخت زکات فطره وخواندن نماز عید توصیه شده است.

یک ماه بندگی و مهمانی خدا لحظاتپایانی خود را سپری می‌کند و مومنان با ایمان در حالی روز سعید عید فطر راجشن می‌گیرند که معتقد هستند روز اول شوال، روز دریافت جایزه‌هاست، باقر آلمحمد (ص) از رسول خدا (ص) نقل کرده اسنت که آن حضرت فرمود: هنگامی که روزاول شوال فرا می‌رسد، منادی ندا می‌دهد؛ ای مومنان برای دریافت جوایز وپاداش‌های خود بشتابید؛ آن‌گاه امام (ع) فرمود: جایزه‌های خداوند مانندجایزه‌های پادشاهان نیست، (یعنی جایزه او بسیار بزرگ و معوی و قبولی طاعاتو رضوان الهی است.

                  http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/jodakonandewww.shabhayetanhayi.ir-56.gif

  • محمدرضا ذاکری

جلسه کامل نهمین مدافعان حرم عصر شهادت آقا امیرالمومنین علیه السلام تو هیئت الرضا محفل بسیجیان رهروان شهدا برگزار شد به صورت صوتی دریافت کنید.

 

  • محمد جواد برومند