مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

دلنوشته :

- آگهی دوست یابی : این مطلب یک مطلب گروهی است ، یعنی هرکس از بچه ها می گوید که انتظار دارد دوستش چه ویژگی هایی را داشته باشد ، که کمی با چاشنی طنز نیز همراه است ، در نهایت به صورت آگهی ارائه خواهد شد. (ارسال به سامانه)

- شلمچه، معراج الشهدا : فقط افرادی که در آخرین اردوی مجمع یعنی اردوی راهیان نور با مجمع همراه شدند می توانند  درباره ی این موضوع ها مطلب چاپ کنند.
- شلمچه همین حال و هوای... بس: شما در این مطلب می بایست اول جای خالی را پر کرده و به توضیح جمله ی کامل شده بپردازی ، مثلا اینکه "شلمچه را همین تربت خونین شهدا بس "

- مگر کجا می رویم: نویسنده باید خاطرات ورود به معراج الشهدا را بیاد بیاورد ، اینکه قبل از رسیدن به آنجا مربیان فقط می گفتند ، بهشت است ، هرچه از آنها سوال می کردیم ، نمی گفتند که قرار است کجا برویم

  • محمد جواد برومند
و چه فضای وسیعی و اما نبود مثقالی زر و زور دنیا در جهت استفاده از این ظرفیت ها (به قول دوستمون س.ج !!!)
اما پای جهاد مالی که به میان می آید ، همه می شوند ملا که ما خمس و زکات پولمان را داده ایم ، کامل ، قبض آب را پیش پیش ، از یارانه هم انصراف... ، غافل از اینکه جهاد را نیست هرکسی لایق!
در احوالات جهاد مالی، از رونق مجمع که بگذریم ، این 2 ، 3 دینار را چونان پر برکت می یابیم که گویی 10 بار بیشتر از پرداختی را صرف خویش و خانواده کرده ایم . که اگر ما را یار باشد خدا،  همان 2-3 دینار می شود ، محور حرکتی فرهنگی که تحول طفلان مجمع را رقم خواهد زد به عنایت ائمه (ع)، و اگر بازهم اراده و مشیت الهی همراهمان باشد این نیک ادامه یابد تا از هرکدام  از این جوانان نسلی طیب و طاهر یافت شود ،که هی به عمل صالح بزنند دست و آنوقت است که با 2-3 دینار،ثواب همه را هورتی کشیده ای بالا  و یه جرعه آب هم رویش که مزید امتزاج است!
و چه حیف است که این را خوانده و به ارزش تاملی کوتاه برایش تره خرد نکنی و بگذری ، که تو را براین خیر عظیم اتمام حجت شده است .
و این است ادامه ما جرا به تفصیل :



  • ۰ نظر
  • ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۲۲
  • محمدرضا ذاکری