مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

موضوعات نشریه شماره 3

۹۳/۰۲/۱۳، ۰۷:۱۷ ب.ظ

دلنوشته :

- آگهی دوست یابی : این مطلب یک مطلب گروهی است ، یعنی هرکس از بچه ها می گوید که انتظار دارد دوستش چه ویژگی هایی را داشته باشد ، که کمی با چاشنی طنز نیز همراه است ، در نهایت به صورت آگهی ارائه خواهد شد. (ارسال به سامانه)

- شلمچه، معراج الشهدا : فقط افرادی که در آخرین اردوی مجمع یعنی اردوی راهیان نور با مجمع همراه شدند می توانند  درباره ی این موضوع ها مطلب چاپ کنند.
- شلمچه همین حال و هوای... بس: شما در این مطلب می بایست اول جای خالی را پر کرده و به توضیح جمله ی کامل شده بپردازی ، مثلا اینکه "شلمچه را همین تربت خونین شهدا بس "

- مگر کجا می رویم: نویسنده باید خاطرات ورود به معراج الشهدا را بیاد بیاورد ، اینکه قبل از رسیدن به آنجا مربیان فقط می گفتند ، بهشت است ، هرچه از آنها سوال می کردیم ، نمی گفتند که قرار است کجا برویم
مسابقه:

- شخصیت شناسی: عکس بچگی یکی از اعضا + ترکیب عکس دو نفر + ویژگی های یکی از اعضاء
- جدول: این جدول باید با توجه به اردوی جنوب نوشته شود ، از شهدا ، جنگ ، یادمان ها گرفته تا در مورد اتفاقاتی که در اردو رخ داده است.

مجمع نیوز:
- نظر سنجی برنامه های تابستان: همه ی بچه های مجمع باید در این نظر سنجی شرکت کنند و نظرات خود را درباره ی برنامه های تابستان به سامانه مجمع ارسال کنند.
- مصاحبه با آقای نایب کبیر درباره ی برنامه های تابستان
تبلیغ کتاب خانه: نویسنده اول باید درباره ی کتاب و کتاب خوانی توضیحاتی را نوشته و بعد با معرفی مسولان کتابخانه مجمع و همچنین معرفی چند کتاب ، بچه ها را مشتاق به دیدن از این کتاب خانه بکند.
- تبلیغ بوفه: این که کلا کار آقای چگینیه، شما کاری نداشته باشید.

خاطره:
- داستان آقای نایب کبیر

- وقتی وارد خط شدم(طنز): در این موضوع نویسنده خود را در زمان جنگ می بیند ، در حین پیشروی و مواجه با مخاطرات مختلف اعضا مجمع را با رفتار ها و عادات معمولشان پیدا می کند ، مثلا می بیند خانلو دارد برای بچه رزمنده ها مداحی می کند
اعتقادی:  ( این بخش برای ما خیلی مهم است)
- سبک زنگی ما بچه مذهبی ها فرق می کنه
- اینفوگزافی موسیقی: این موضوع باید به صورت گروهی باشد یعنی چند تا نویسنده باید با همکاری با هم این موضوع را تکمیل کنند و در برگه ای جداگانه تحویل بچه ها داده می شود.

در این به موضوع موسیقی به عنوان یکی از فاکتور های سبک زندگی بچه مذهبی ها می پردازیم و آن را از ابعاد مختلف من جمله ، پزشگی ، رواشناسی ، برگردون ، زندگی مشاهیر موسیقی ، احکام و بررسی می کنید
- هشت سال جنگ به من چه ربطی داره: نویسنده باید اول خلاصه ی خیلی کوتاهی در مورد جنگ ارائه کند بعد توضیح بدهد که این جنگ چه ارتباطی با زندگی اجتماعی و فردی ما دارد. و جایگاه ما در این عرصه کجا می باشد.
- اندر طلب علم (راهتان را ادامه می دهیم): از نابغه ها و نخبگان مجمع دعوت می شود تا در مورد این موضوع توضیح دهند که  بعد رفتن به جنوب نگاهمون به بحث علم چگونه باید باشد و

- سینما دفاع مقدس:دوستان نویسنده ای که فقط در اردوی جنوب شرکت کردند می توانند این موضوع را انتخاب کرده و بنویسند.حتما باید درباره ی این فیلم هایی که در این اواخر در سینما ها پرده برداری شده است توضیح داده شود و اینکه چقدر این فیلم های دفاع مقدس با درکی که شما از جنوب داشته اید منطبق است ؟!

لطفا مطالب انتخاب شده را به مسول نشریه کلاستان اعللام کنید.
مسول کلاس شهید باقری: آقای مهدی داوری و ایرج حسن پور
مسول کلاس شهید چمران: آقای فریبرز غلام نژاد
مسول کلاس شهید صیاد شیرازی: آقای محمد جواد برومند

مطالب شما توسط آقای نعمت الهی بررسی شده در صورت نیاز به ویرایش به شما اعلام خواهد و در نهایت درصورت بررتری مطلب شما نسبت به مطالب مشابه به چاپ خواهد رسید.

«یادتان باشد که بهترین و برترین مطالب را در نشریه به چاپ می رسانیم»
                                                                                              
با تشکر از توجه شما دوستان


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی