مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

مجمع مهدویون

پاتوق بروبچه های دوره یک

بگو چند ساله تو نوبتی

۹۳/۰۸/۰۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ


بگو چند ساله تو نوبتی

بگو چند شبِ که بی طاقتی

گریه کن,سینه بزن با نیت

با حرم ما رو چیکار با جنت

بهترین مزدِ یه نوکر هر سال

یه سفر کرب وبلاست با هیئت

کبوترانه تو هوای حرم

پر میگیره قلبم برای حرم

اصلا شما بگین به جای حرم

کجا برم.....کجا برم.....کجا برم.....

آقا من حقَمِ کربلا برم

کربلا کربلا ای عشق عالمین

اگه عاشق اگه نوکرم

یه نگات بسه که بیام حرم

لب تو به من تبسم داره

لب من میل می از خم داره

دیوونم کردی بزار رسوا شم

مگه این ربطی به مردم داره

من و محتاج هر کسی نکنی

یه ان پر از دلواپسی نکنی

ای وای اگه تو دادرسی نکنی

حسین من....حسین من....حسین من

تو بهشتم تویی شور و شین من

شبِ جمعه شبِ رحمته

برو کربلا که قیامتِ

مادرش فاطمه دم می گیره

با دمِش قلب حرم می گیره

لرزه به ضریح می افته وقتی

سمت قتلگاه قدم می گیره

قدم به قدم با نوای حسین

میره بین گریه کنای حسین

میگه عجرتون با خدای حسین

تو محشرم....تو محشرم....تو محشرم

شما رو خودم تو جنت می برم

کبوترانه تو هوای حرم

پر میگیره قلبم برای حرم

اصلا شما بگین به جای حرم

کجا برم.....کجا برم.....کجا برم.....

آقا من حقَمِ کربلا برم

کربلا کربلا ای عشق عالمین






  • ۹۳/۰۸/۰۵
  • مهدی داوری

نظرات  (۳)

سلام

احسنت به این شعر...

راستی یادت باشه عکس های پینت بال رو برات ارسال کنم ، بذار روی وبلاگ

یاعلی

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • احمدعابدزاده
  • عاااااااااااااااااالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی